RedzKing
Bine Ati Venit Pe RedzKing Forum !!!
Pentru a avea acces la mai multe functii Logati-va sau Creati un cont nou !!!

Va Multumim !!!
Ne Puteti gasi pe http://redzking.com !!!
Blogul Nostrtu http://blog.redzking.com !!!
RedzKing

Acest Forum Va Ofera Diverse Tutoriale Si Mai Multe Metode De A Face bani Online !!!
 
AcasaFAQCautareMembriGrupuriInregistrareConectare
Ajuta !!!
Cautare
 
 

Rezultate pe:
 
Rechercher Cautare avansata
Banner/Exchange/Platit
Un Mic Blog !!!Image and video hosting by TinyPicCarte de bucate on-line. Bucatarie traditionala romaneasca si slovaca.Banner Exchange sau PLATEIT 25Ron/LunaBanner Exchange sau PLATEIT 25Ron/LunaBanner Exchange sau PLATEIT 25Ron/Luna
Sondaj
Dai Click Pe Reclame Pt A Ajuta Forumu ?
 Da
 Nu
 Care
 Reclamele De Pe Index (SUS)?
Vezi rezultatele
Cele Mai Bune Produse

Distribuiţi | 
 

 Crearea unui Triunghi Dinamic

In jos 
AutorMesaj
Admin
Admin
Admin
avatar

Numarul mesajelor : 154
Puncte : 164060
Reputatie : 0
Data de inscriere : 20/02/2009
Varsta : 26

MesajSubiect: Crearea unui Triunghi Dinamic   Joi Mar 12, 2009 9:40 pm

Dat fiind faptul ca este un tutorial pentru avansati am sa trec peste
(unele) lucruri banale. Idee este sa obtinem un triunghi asemanator cu
cel de sus...
Plan de bataie:
1. Trebuie sa avem trei puncte care se misca iar cand ating marginea scenei se "resping".
2. Aceste puncte vor fi unite cu o drapta (construita dinamic).

[editează]
Construirea si miscarea punctelor


1. Desenti un punct (nu conteza dimenisiuni sau culoare)
2. Transformati punctul in MovieClip (F8 in caz ca se uita si incapatori pe tutorial)
3. Selectati punctul si introduceti in caseta de ActionScript:
Cod:
onClipEvent (load) {// scriptul ruleaza doar la intrarea in scena
        xvit = random(5)+2;//viteza de miscare pe axa X
        yvit = random(5)+2;// viteza de miscare pe axa Y, ambele viteze nu pot si mai mici de 2
}

Cod:
onClipEvent (enterFrame) {// scriptul ruleaza atat timp cat MovieClip-ul este in scena
        this._x += xvit;  // se modifica pozitia pe axa X a punctului
        if (this._x>Stage.width) {// conditia ca punctul sa ajunga la margina din dreapta a scenei
        this._x = Stage.width;//se pozitioneaza punctul pe margine
        xvit = 0-xvit;// viteza de miscare isi modifica semnul (iar punctul sensul de miscare)
}
        if (this._x<0) {// conditia ca punctul sa ajunga la margina din stanga a scenei
                this._x = 0;//se pozitioneaza punctul pe margine
                xvit = 0-xvit;// viteza de miscare isi modifica semnul (iar punctul sensul de miscare)
        }
        this._y += yvit;// se modifica pozitia pe axa Y a punctului
        if (this._y>Stage.height) {// conditia ca punctul sa ajunga la margina de jos a scenei
      this._y = Stage.height;//se pozitioneaza punctul pe margine
      yvit = 0-yvit;// viteza de miscare isi modifica semnul (iar punctul sensul de miscare)
   }
   if (this._y<0) {// conditia ca punctul sa ajunga la margina de sus a scenei
      this._y = 0;//se pozitioneaza punctul pe margine
      yvit = 0-yvit;//viteza de miscare isi modifica semnul (iar punctul sensul de miscare)
   }
}
Ca idee generala a scriptului retineti: Punctul isi modifica pozitia
pe ambele axe pana cand ajunge la una din margini, in acel moment se
modifica sensul de miscare pe axa corespunzatoare marginii.
4. Trageti cu mousul de punct tinand apasata tasta "Alt" si obtineti
inca doua puncte. Sau Copy/Paste pentru cei mia conservatori.
5. Fiecare MovieClip va avea un nume de scena: b1, b2, b3 - nu intrebati de la ce vine b Smile) Construirea liniei


Vom avea trei linii construite dinamic.
1. Selectati primul frame si deschideti fereastra Action, introduceti scriptul:

Cod:
_root.onEnterFrame = function() {// scriptul are loc continuu
   _root.clear()// se sterg liniile create anterior (prima data nu se va sterge nimic)
   _root.lineStyle(1) (defineste inceputul construirii unei linii, acolo sunt mai multi parametrii cu care va puteti juca)
   _root.moveTo(b1._x, b1._y);//punctul de unde va incepe noua linie
   _root.lineTo(b2._x, b2._y);//punctul de final al liniei
        //inutil: _root.moveTo(b2._x, b2._y);//punctul de unde va incepe noua linie (a doua)
   _root.lineTo(b3._x, b3._y);//punctul de final al liniei
   // inutil: _root.moveTo(b3._x, b3._y);//punctul de unde va incepe noua linie (a treia)
   _root.lineTo(b1._x, b1._y);//punctul de final al liniei
};
2. Acum avem trei puncte care se misca, si liinile dintre acestea
care se "misca" odata cu ele.
3. Testati sa vedeti cum merge. Va recond sa incercati pe fundal negru
linii si pct albe, versi saul albastre. Puteti incerca sa "intrati" in
punct (MovieClip) si sa stergeti desenul.

_________________
Dupa Mine Si Potopu !!!
Spune-ti Parerea !!!
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://redzking.forumz.ro
 
Crearea unui Triunghi Dinamic
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
RedzKing :: Tutoriale :: Tutoriale Flash-
Mergi direct la: